Honlapunk azért használ cookie-kat, hogy fokozza az Ön számára nyújtott élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a cookie-k használatához. Adatvédelmi nyilatkozat Elfogadom
Produse Meniu

Top EU line

ANPC

Operatorul Webshop

Numele furnizorului: Online Trading Solutions s.r.o.
Adresa de e-mail a furnizorului: info@brightwhite.ro
Adresa furnizorului de servicii: 94341 Nová Vieska 145.
Responsabil v. numele instanței de înregistrare înregistrate: Curtea de înregistrare a Tribunalului Bratislava
Cod fiscal: SK2120769101
Numele autorității care acordă licența: Cosmetic Products Notification Portal (CPNP)
Datele de contact ale autorității de autorizare: www.ec.europa.eu/consumers/sectors/cosmetics/cpnp
Numărul licenței: 3711842

Termeni de cumpărare

Brightwhite.ro

 Termenii șicondițiile  

Acest document nu este depus, se încheie numai în formă electronică, nu este un contract scris, este scris în limba maghiară, nu se referă la un cod de conduită. În cazul întrebărilor legate de operarea, comanda și procesul de livrare a magazinului web, suntem la dispoziția detaliilor noastre de contact.

Domeniul de aplicare al acestui document pe site-ul furnizorului de servicii (http://www.brightwhite.ro) și subdomenii. Această afisare este disponibilă continuu pe următorul site web:http://www.brightwhite.ro/aszf-25

  1. Detaliile furnizorului:

Numele furnizorului de servicii: Online Trading Solutions s.r.o.

Locația furnizorului de servicii (și Administrația locului de reclamație): 94341 Nová Vieska 145.

Disponibilitatea furnizorului de servicii, adresa de e-mail folosită regulat pentru contactarea utilizatorilor: info@brightwhite.ro

  1. Dispoziții de bază:

2.1.            Problemele care nu sunt reglementate de prezentul cod și interpretarea acestor reguli sunt reglementate de legea maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil ("Codul civil") și anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic, serviciile societății informaționale. CVIII pentru anul. 45/2014 privind normele detaliate privind contractele de consum și de afaceri. (II.26) Decretul guvernamental. Dispozițiile obligatorii din legislația relevantă se aplică părților fără o prevedere specială.

2.2.           Această politică va intra în vigoare din 08 octombrie 2020 și va rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica în mod unilateral Regulile. Furnizorul de servicii publică modificările 11 (unsprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare pe site-urile web. Utilizatorii utilizează site-urile Web pentru a accepta că toate regulile referitoare la utilizarea site-urilor Web sunt aplicate automat.

2.3.             Dacă un utilizator intră în magazinul web operat de Furnizorul de servicii sau își citește conținutul în orice mod - chiar dacă acesta nu este un utilizator înregistrat al magazinului web, acesta recunoaște că Regulile sunt obligatorii pentru el însuși. Dacă Utilizatorul nu acceptă termenii, nu are dreptul să vizualizeze conținutul magazinului web.

2.4.            Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra site-ului Webshop, toate detaliile acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuirea site-ului. Este interzisă descărcarea, stocarea, procesarea și vânzarea conținutului afișat în magazinul web sau în orice parte a acestuia fără consimțământul scris al furnizorului de servicii.

  1. Înregistrare / cumpărare

3.1.            Prin cumpărarea / înregistrarea pe site, utilizatorul declară că a citit și a acceptat termenii acestui GTC și Politica de confidențialitate publicată pe site și este de acord cu gestionarea datelor.

3.2.           Utilizatorul este obligat să furnizeze datele sale reale în timpul achiziției / înregistrării. În cazul datelor false sau a altor date cu caracter personal furnizate în timpul achiziției / înregistrării, contractul electronic rezultat este nul și neavenit. Furnizorul de servicii își exclude răspunderea dacă utilizatorul utilizează serviciile unei alte persoane în numele altei persoane.

3.3.            Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru orice întârziere sau alte probleme sau erori cauzate de Utilizator pentru informațiile incorecte și / sau inexacte furnizate de Utilizator.

3.4.           Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune care decurg din uitarea parolei de către utilizator sau de a deveni disponibilă pentru orice persoană neautorizată din orice motiv care nu poate fi atribuit furnizorului de servicii.

  1. Produse, servicii disponibile pentru cumpărare

4.1.           Produsele afișate pot fi comandate numai online. Este indicat RON pentru produse, include TVA-ul legal, dar nu include taxa de livrare la domiciliu. Nu se vor percepe costuri separate de ambalare.

4.2.            În magazinul web, Furnizorul de servicii detaliază numele produsului, descrierea și afișează o fotografie a produselor. Imaginile afișate în fișa cu date despre produs pot diferi de cele reale și pot servi drept ilustrații. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferențe între aspectul magazinului și aspectul real al produsului.

4.3.           Dacă este introdus un preț promoțional, Furnizorul de servicii va informa utilizatorii în totalitate despre acțiune și despre durata exactă a acesteia.

4.4.            În cazul în care, în ciuda tuturor diligentelor efectuate de Furnizorul de servicii, este plasat un preț defect în Webshop, în special în ceea ce privește în mod evident eronat, de exemplu. Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la un preț greșit, dar poate oferi prețul corect pentru RON sau "1" RON, care este semnificativ diferită de prețul general cunoscut, acceptat sau estimat al produsului. știind că clientul se poate retrage din intenția sa de a cumpăra.

4.5.           În cazul unui preț defect, există o nepotrivire de valoare între valoarea reală și prețul indicat al produsului, pe care consumatorul mediu îl va observa imediat. Conform Legii V din Codul civil din 2013 (Codul civil), contractul este creat prin exprimarea reciprocă și unanimă a voinței părților. În cazul în care părțile nu sunt în măsură să convină asupra condițiilor contractului, adică nu există o declarație reciproc și reciproc de acord cu privire la voința părților, nu putem vorbi de un contract valabil care să ducă la drepturi și obligații. Pe această bază, un ordin care a fost confirmat la un preț greșit / eronat este considerat nul și neavenit.

4.6.            Nu este nevoie să vă preînregistrați pentru a naviga pe magazinul web și pentru a vizualiza produsele.

4.7.            Există mai multe modalități de a răsfoi produsele din magazinul web:

  • dacă știți numele produsului puteți căuta direct în caseta de căutare,
  • în magazinul web, produsele pot fi sortate în mai multe categorii.
  • Puteți sorta produsele după nume (ABC) sau după preț.
  • Procesul de comandă

5.1.            După înregistrare, utilizatorul se conectează la magazinul web / sau poate începe cumpărăturile fără înregistrare.

5.2.            Utilizatorul stabilește numărul de produse sau produse care vor fi achiziționate.

5.3.            Utilizatorul plasează produsele selectate în coș. Utilizatorul poate vizualiza conținutul coșului de cumpărături în orice moment făcând clic pe pictograma "coș".

5.4.            Dacă nu doriți să cumpărați un produs suplimentar, acesta va verifica numărul de articole pe care doriți să le cumpărați. Faceți clic pe pictograma "Ștergere - X" pentru a șterge conținutul coșului dvs. Pentru a finaliza cantitatea, faceți clic pe pictograma "Actualizare / actualizare coș" Utilizator.

5.5.            Utilizatorul selectează adresa de expediere și apoi metoda de expediere / plată, ale căror tipuri sunt după cum urmează:

5.5.1.      Metode de plată:

Plata prin numerar la livrare: În cazul în care produsul comandat este expediat prin curier, este posibil ca utilizatorul să plătească suma totală a comenzii către curier în numerar la primirea produsului (lor) comandat (e).

Plata cu cardul de credit online: De asemenea, utilizatorul poate comanda valoarea comenzii prin intermediul sistemului de plăți online al Borgun.

5.5.2.      Informații despre transport:

- livrare

     Bazat pe total:
            0 RON- 60 000 RON: 0 RON
     Costul plății ulterioare: 4,4 RON

Puteți alege metoda de expediere și de plată pe pagina rezumatului comenzii atunci când comandați, iar taxa de livrare pentru produsul comandat este afișată aici.

5.6.            Dacă magazinul are un defect sau un defect al produselor sau al prețurilor, ne rezervăm dreptul la corecție. Într-un astfel de caz, vom informa imediat cumpărătorul cu privire la noile date după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate confirma din nou comanda sau este posibil ca orice parte să se retragă din contract.

5.7.            Suma totală care trebuie plătită include toate costurile pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare. Factura este inclusă în pachet. Utilizatorul este obligat să examineze ambalajul înainte de a fi livrat la curier și, în caz de deteriorare a produselor sau ambalajului, să solicite înregistrarea protocolului și, în caz de rănire, să nu ia pachetul. Ulterior, plângerile non-protocol nu vor fi acceptate de Furnizorul de servicii! Pachetele sunt livrate în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 17:00.

5.8.           După introducerea datelor, utilizatorul poate să-și trimită comanda făcând clic pe butonul "comanda", dar înainte de aceasta puteți verifica din nou datele date sau puteți trimite un comentariu cu comanda dvs. sau ne puteți trimite un e-mail cu orice altă solicitare legată de comandă.

5.9.            Corectarea erorilor de introducere a datelor: Utilizatorul se poate întoarce întotdeauna la faza anterioară înainte de a finaliza procesul de comandare, unde poate corecta datele introduse.

5.10.        După primirea comenzii, utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. În cazul în care această confirmare nu este primită de Utilizator într-un termen rezonabil, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea Comenzii către Utilizator, Utilizatorul va fi scutit de obligația contractuală sau obligatorie. Ordinul și confirmarea acestuia vor fi considerate ca fiind primite de Furnizorul de servicii sau de Utilizator atunci când devine disponibil. Furnizorul de servicii exclude responsabilitatea de confirmare în cazul în care confirmarea nu ajunge la timp, deoarece utilizatorul a dat o adresă de e-mail greșită în timpul înregistrării sau nu poate primi un mesaj din cauza saturației spațiului de stocare al contului dvs.

  1. Prelucrarea comenzilor și finalizarea vânzărilor

6.1.           Comenzile sunt procesate în timpul orelor de program. De asemenea, este posibilă plasarea unei comenzi în afara perioadei specificate pentru procesarea comenzii, dacă aceasta se face după terminarea timpului de lucru, va fi procesată a doua zi. În orice caz, serviciul de relații cu clienții furnizorului de servicii va confirma în mod electronic, atunci când puteți finaliza comanda.

6.2.            Termenul general de livrare este după cum urmează:

2-3 zile lucrătoare după data primirii comenzii + metoda de expediere selectată (GLS: 2-3 zile lucrătoare)

6.3.           Pe baza contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să plătească prețul de cumpărare și să preia lucrarea pentru a transfera dreptul de proprietate.

6.4.           Dacă vânzătorul și cumpărătorul sunt consumatori și vânzătorul este de acord să livreze elementul cumpărătorului, riscul de pierdere va trece la cumpărător atunci când cumpărătorul sau o terță parte desemnată de cumpărător se află în posesia bunului. Riscul de pierdere este transferat cumpărătorului atunci când este predat transportatorului dacă transportatorul a fost repartizat de cumpărător, cu condiția ca transportatorul să nu fie oferit de vânzător.

6.5.           În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, vânzătorul (în conformitate cu prezentul GTC: Furnizorul de servicii) este obligat să furnizeze cumpărătorului (Utilizatorului) fără întârziere, dar nu mai târziu de treizeci de zile de la încheierea contractului.

6.6.            În cazul întârzierii furnizorului de servicii, utilizatorul are dreptul să stabilească o perioadă suplimentară. În cazul în care vânzătorul nu îndeplinește termenul limită, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

6.7.            Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a opri termenul, dacă

a) Furnizorul de servicii a refuzat să execute contractul; sau

b) contractul ar fi trebuit să fie executat la timpul de executare convenit și nu în orice alt moment, după cum au convenit părțile sau datorită scopului recunoscut al serviciului.

6.8.            Dacă Furnizorul de servicii nu își îndeplinește obligațiile contractuale deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta va informa imediat Utilizatorul și va restitui imediat suma plătită de Utilizator, dar nu mai târziu de treizeci de zile.

6.9.           Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru orice modificări tehnice care pot apărea fără notificare prealabilă către furnizor sau din motive independente de controlul său. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a refuza comenzile parțial confirmate integral sau parțial. Performanța parțială poate avea loc numai după consultarea cu utilizatorul!

  1. Dreptul de retragere

7.1.            Directiva 45/2014 a Parlamentului European și a Consiliului privind Directiva 2011/83 / UE și normele detaliate privind contractele de consum și de afaceri (II.26.) În conformitate cu regulamentul privind decretul guvernamental, consumatorul poate să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fără a da nici un motiv sau să returneze produsul comandat. NUMAI pentru produsul nedeschis. În absența acestui prospect, aveți dreptul să vă exercitați dreptul de retragere timp de 1 an.

7.2.            Perioada de exercitare a dreptului de retragere expiră la 14 zile după ziua în care Produsul este preluat de către Consumator sau de o terță parte, alta decât transportatorul.

7.3.           Consumatorul își exercită dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.

7.4.            Costul returnării produsului ar trebui suportat de consumator, iar întreprinderea nu va suporta costul.

7.5.            În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu va fi răspunzător pentru alte costuri decât costul returnării produsului, dar Furnizorul de servicii poate solicita despăgubiri pentru daune materiale rezultate din utilizarea necorespunzătoare.

7.6.          45/2014 privind normele detaliate privind contractele de consum și de afaceri (II.26). Consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere în ceea ce privește produsele sigilate (produse de albire!) Care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă după deschidere.

7.7.            Furnizorul de servicii va rambursa imediat suma achitată consumatorului, dar nu mai târziu de 14 zile de la returnarea produsului sau la primirea declarației de anulare, cu excepția taxei de expediere.

7.8.            Vom folosi aceeași metodă de plată ca și metoda de plată utilizată în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul consimte în mod expres utilizarea unei alte metode de plată; din cauza aplicării acestei metode de rambursare, consumatorul nu va suporta costuri suplimentare.

7.9.           Consumatorul este obligat să restituie bunurile fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea notificării de retragere către Furnizorul de servicii sau la adresa Furnizorului de servicii.

7.10.       În cazul unei retrageri scrise adresate consumatorului, este suficient să trimiteți anunțul de anulare în termen de 14 zile.

7.11.       Consumatorul va respecta termenul limită dacă returnează sau returnează produsul (produsele) înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

7.12.        Consumatorul suportă numai costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care întreprinderea sa angajat să suporte acest cost.

7.13.        Furnizorul de servicii nu va fi obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea modului de transport, altul decât cel mai ieftin mod convențional oferit de Furnizorul de servicii.

7.14.        Consumatorul este răspunzător de amortizarea mărfurilor numai dacă a fost cauzat de un alt tratament decât cel necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

7.15.        Furnizorul de servicii poate retine rambursarea pana cand bunurile sau bunurile au fost returnate sau consumatorul a furnizat dovezi ca le-au returnat: data anterioara a celor doua va fi luata in considerare.

7.16.       În cazul în care consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, acesta poate indica acest lucru într-unul dintre informațiile de contact ale furnizorului de servicii (fie prin intermediul fișei de date atașate), fie prin telefon. Când se înregistrează în scris prin poștă, se ține seama de ora postării, iar semnalul prin telefon este indicat pe telefon. În cazul trimiterilor poștale prin poștă, Furnizorul de servicii acceptă indicația ca expediere sau pachet recomandat. Puteți să returnați produsul comandat prin poștă sau prin serviciul de curierat furnizorului de servicii pentru consumatori.

7.17.        Consumatorii trebuie să acorde o atenție deosebită utilizării corespunzătoare a produsului, deoarece consumatorul este responsabil pentru compensarea daunelor rezultate din utilizarea necorespunzătoare. În termen de paisprezece zile de la returnarea produsului, Furnizorul de servicii returnează prețul de achiziție al produsului la numărul contului bancar dat de consumator împreună cu costul de expediere.

7.18.       45/2014 privind normele detaliate privind contractele încheiate între consumatori și întreprinderi. (II.26.) Decretul guvernului aici disponibil.

7.19.        Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului aici disponibil.

7.20.       De asemenea, puteți contacta Furnizorul de servicii cu orice altă plângere pe care o aveți asupra detaliilor de contact conținute în această politică.

7.21.        Dreptul de retragere se aplică numai utilizatorilor calificați drept consumatori conform Codului civil.

7.22.        Dreptul de retragere nu se aplică întreprinderii, adică unei persoane care este angajată în exercitarea profesiei, meseriei sau activității sale.

7.23.     Cum să exerciți dreptul de retragere:

7.23.1.  În cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta trimite declarația de anulare care conține intenția sa de a se retrage la unul dintre detaliile de contact ale Furnizorului de servicii.

7.23.2.  Consumatorul își exercită dreptul de retragere în timp util dacă își trimite notificarea de anulare înainte de a 14-a zi de la primirea produsului. În caz de anulare scrisă, este suficient să trimiteți numai o declarație de anulare în termen de 14 zile. La postarea prin poștă, data postării, notificării prin e-mail sau fax ia în considerare timpul de trimitere a e-mailului sau a faxului.

7.23.3.  În caz de retragere, consumatorul returnează produsul comandat pe adresa furnizorului de servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii. Termenul este considerat a fi îndeplinit dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile (deci nu trebuie să ajungeți în termen de 14 zile). Clientul suportă costurile de returnare a mărfurilor din cauza exercitării dreptului de retragere.

7.23.4.  Cu toate acestea, Furnizorul de servicii nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea modului de transport, altul decât cel mai ieftin mod de transport obișnuit oferit de Furnizorul de servicii. Consumatorul își exercită dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.

7.23.5.  Atunci când sunt vândute mai multe produse, în cazul în care produsele individuale sunt expediate în momente diferite, ultimul produs livrat sau produsul compus din mai multe loturi sau bucăți poate fi utilizat de către cumpărător cu drept de retragere în termen de 14 zile de la primire.

  1. Garanție

Performanță defectuoasă

Debitorul nu reușește să efectueze corect dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau în lege în momentul efectuării executării. Debitorul nu execută corect dacă creditorul a fost la curent cu eroarea la momentul încheierii contractului sau a trebuit să cunoască eroarea la momentul încheierii contractului.

Contractul dintre consumator și companie este nul și neavenit, care se abate de la prevederile acestui capitol privind garanția și garanția împotriva consumatorului.

Garanția consumabilelor

8.1.            În acest caz, utilizatorul își poate exercita dreptul de garanție?

În cazul unei performanțe defectuoase a companiei care operează magazinul web, puteți aplica o reclamație împotriva întreprinderii în conformitate cu regulile Codului civil.

8.2.            Care sunt drepturile utilizatorului în baza cererii de garanție?

Utilizatorul poate alege, la alegerea sa, să revendice următoarele solicitări de garanție: să solicite reparații sau înlocuiri, cu excepția cazului în care îndeplinirea unei astfel de opțiuni de către Utilizator este imposibilă sau ar duce la costuri suplimentare disproporționate pentru Companie în raport cu alte nevoi. Dacă nu ați solicitat sau ați fost solicitat reparații sau înlocuiri, puteți solicita o livrare proporțională a contravalorii sau Utilizatorul poate remedia defectul pe cheltuiala companiei sau poate repara sau renunța la contract. De asemenea, puteți trece de la dreptul de garanție ales la altul, însă costul schimbării va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau dacă firma a dat o cauză.

8.3.            În ce interval de timp puteți valida solicitarea de garanție a utilizatorului?

Utilizatorul este obligat să dezvăluie eroarea imediat după descoperirea sa, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, am dori să vă atragem atenția asupra faptului că nu vă puteți impune drepturile de garanție după perioada de prescripție de doi ani de la executarea contractului.

8.4.            Cui vă puteți solicita revendicarea în garanție?

Utilizatorul poate solicita o reclamație de garanție împotriva companiei.

8.5.            Ce alte condiții există pentru a vă exercita drepturile de garanție?

În termen de șase luni de la data livrării, afirmarea cererii de garanție nu este supusă niciunei alte condiții, cu excepția cazului în care utilizatorul certifică că produsul sau serviciul a fost furnizat de compania webshop. Cu toate acestea, după șase luni de performanță, utilizatorul este obligat să demonstreze că eroarea recunoscută de utilizator a fost deja prezentă la momentul efectuării.

Garanții de produs

8.6.            În acest caz, utilizatorul își poate exercita drepturile de garanție a produsului?

În cazul unui articol defect (produs), Utilizatorul poate, la discreția sa, să execute o reclamație de garanție sau o revendicare a garanției produsului.

8.7.            Ce drepturi are Utilizatorul în baza cererii de garanție a produsului?

Ca revendicare de garanție a produsului, utilizatorul poate solicita reparația sau înlocuirea produsului defect.

8.8.            În acest caz, produsul este considerat defect?

Produsul este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate ale produsului atunci când acesta este introdus pe piață sau dacă nu are proprietățile descrise în descrierea fabricantului.

8.9.            În ce interval de timp poate Utilizatorul să își valideze cererea de garanție a produsului?

Puteți revendica revendicarea privind garanția produsului în termen de doi ani de la data când produsul a fost comercializat de producător. La sfârșitul acestei perioade, își va pierde dreptul.

8.10.        Cui și sub ce alte condiții puteți solicita revendicarea privind garanția produsului?

Puteți exercita revendicarea de garanție a produsului dvs. numai împotriva producătorului sau distribuitorului elementului mobil. În cazul în care o revendicare a garanției unui produs este pusă în aplicare, produsul trebuie să se dovedească utilizatorului.

8.11.        n ce caz producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este exceptat de la răspunderea pentru produs numai dacă poate dovedi că:

– produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cursul activității sale;

– eroarea nu a fost recunoscută la momentul introducerii pe piață, în conformitate cu stadiul tehnicii și tehnologiei

– defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a cerințelor obligatorii de reglementare.

Producătorul (distribuitorul) are motive suficiente pentru a dovedi scutirea.

Rețineți că, din cauza aceleiași erori, este posibil să nu solicitați simultan reclamații privind garanția și reclamații privind garanția produsului. Cu toate acestea, în cazul unei executări eficiente a revendicării privind garanția produsului, puteți solicita producătorului să revendice revendicarea de garanție pentru produsul înlocuit sau pentru piesa reparată.

8.12.       Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru eventualele daune rezultate din uzură naturală sau pagube care rezultă din manipularea defectuoasă sau neglijentă, utilizarea excesivă sau altul decât utilizarea intenționată a produsului sau altă utilizare necorespunzătoare a produselor.

  1. Procedura pentru reclamații în garanție

9.1.            Într-un contract între un consumator și o întreprindere, acordul părților la dispozițiile regulamentului nu se va îndepărta de dezavantajul consumatorului.

9.2.            Este datoria consumatorului să dovedească încheierea contractului (cu o factură sau chiar o chitanță).

9.3.       Furnizorul de servicii suportă costurile legate de îndeplinirea obligației de garanție (articolul 6: 166 din Codul civil).

9.4.        Furnizorul de servicii este obligat să ia o evidență a cererii de garanție sau de garanție notificată de către consumator.

9.5.            O copie a procesului-verbal este pusă la dispoziția consumatorului fără întârziere și într-un mod verificabil.

9.6.           Dacă Furnizorul de servicii nu poate face o declarație privind îndeplinirea cererii de garanție sau de garanție a consumatorului, acesta va notifica consumatorului poziția sa - în caz de respingere a reclamației și a posibilității de a se adresa organismului de conciliere - într-o manieră verificabilă în termen de cinci zile lucrătoare.

9.7.            Furnizorul de servicii păstrează raportul timp de trei ani de la data adoptării sale și îl prezintă la cererea autorității de control.

9.8.            Furnizorul de servicii se va strădui să finalizeze repararea sau înlocuirea în termen de cincisprezece zile.

  1. Dispoziții mixte

10.1.        Furnizorul de servicii are dreptul să utilizeze un contribuitor pentru a-și îndeplini obligația. Este pe deplin responsabil pentru comportamentul ilegal al acestui lucru, ca și cum ar fi comis chiar comportamentul ilegal.

10.2.       Dacă o parte a acestui Cod devine nevalidă, ilegală sau inaplicabilă, nu va afecta validitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți.

10.3.        În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul în conformitate cu Regulile, nerespectarea dreptului nu va fi considerată drept renunțare la acest drept. Orice renunțare la orice drept este valabilă numai cu notificarea expresă în acest sens. Faptul că Furnizorul de servicii nu respectă strict unul dintre termenii sau condițiile esențiale ale Codului la un moment dat nu înseamnă că va renunța la respectarea strictă a condiției sau termenului dat.

10.4.        Furnizorul de servicii și utilizatorul încearcă să-și soluționeze disputele într-un mod pașnic.

  1. Ordin de tratare a reclamațiilor

11.1.        Scopul magazinului nostru este de a satisface toate comenzile de calitate, cu satisfactia completa a clientului. Dacă, totuși, utilizatorul are plângeri legate de contract sau de performanța acestuia, puteți trimite reclamația prin telefon, e-mail sau scrisoare.

11.2.        Furnizorul de servicii va examina imediat plângerea verbală și o va remedia după cum este necesar. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu tratarea reclamației sau dacă nu este posibil să investigheze imediat plângerea, Furnizorul de servicii va înregistra imediat plângerea și poziția sa asupra plângerii și va transmite o copie clientului.

11.3.        Serviciul va răspunde în scris serviciului în termen de 30 de zile. Motive pentru respingerea plângerii. Furnizorul de servicii păstrează evidența reclamației și o copie a răspunsului timp de cinci ani și o prezintă autorităților de audit la cerere.

11.4.        Vă rugăm să fiți informat că dacă plângerea dvs. este respinsă, puteți iniția procedura unei instanțe administrative sau de conciliere cu plângerea dvs., utilizând detaliile de contact de mai jos.

11.5.        Furnizorul de servicii utilizează procedura de conciliere pentru a soluționa disputa consumatorilor.

11.6.        De asemenea, vă puteți plânge la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor:

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Adresa: 1088 Budapest, József krt. 6.

Adresă de corespondență: 1428 Budapest, PF: 20.

Coordonatele GPS: X 19,071     Y 47,496

Număr de telefon central: +36 1 459 4800

Fax: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

  1. Drepturile de autor

12.1.        După ce brightwhite.ro este un site web, este o lucrare protejată prin drepturi de autor. Este interzisă descărcarea (reproducerea), redistribuirea, reutilizarea, utilizarea în alt mod, stocarea, procesarea și vânzarea conținutului care este afișat pe site-ul brightwhite.ro fără consimțământul scris al furnizorului de servicii.

12.2.        Orice material de pe site-ul Brightwhite.ro și baza sa de date poate fi primit numai cu acordul scris al site-ului web.

12.3.       Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor sale de servicii, a numelor de domenii, a numelor de domenii secundare și a spațiului de publicitate pe Internet.

12.4.        Adaptarea sau decriptarea conținutului sau a părților site-ului brightwhite.ro este interzisă; configurarea codurilor de utilizator și a parolelor într-un mod incorect; să utilizați orice aplicație pentru a modifica sau indexa orice parte a site-ului brightwhite.ro sau orice parte a acestuia.

12.5.        Numele Brightwhite.ro este protejat prin dreptul de autor și poate fi utilizat numai cu acordul scris al furnizorului de servicii, cu excepția referinței.

12.6.        Utilizatorul recunoaște că, în cazul utilizării neautorizate, Furnizorul de servicii este supus unei pedepse. Pedeapsa este de 1023 RON brut pe fotografie si un cuantum brut de 293 RON pe cuvint. Utilizatorul recunoaște că această penalitate cu titlu cominatoriu nu este excesivă și este conștientă de pagină. În cazul unei încălcări a dreptului de autor, Furnizorul de servicii utilizează un certificat de notarial, al cărui cuantum este transferat, de asemenea, utilizatorului care încalcă drepturile de autor.

  1. Politica de confidențialitate

Ghidul de gestionare a site-ului web este disponibil la adresa:http://www.brightwhite.hu/adatvedelmi-nyilatkozat_3

  1. 45/2014 privind normele detaliate privind contractele de consum și de afaceri (II.26), articolul 29 litera (e), consumatorul nu pot exercita dreptul de retragere în ceea ce privește produsele sigilate (produse de albire!) care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă după deschiderea după livrare.